Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Members mirek's Home Odesílání pošty přes Ignum

Odesílání pošty přes Ignum

Stává se již železným pravidlem, že jednou za půl roku odešlu mail přes mail.ignum.cz a pošta zmizí....

Stává se již železným pravidlem, že jednou za půl roku odešlu mail přes mail.ignum.cz a pošta zmizí.

Nezmizí docela, jen se někde postaví do fronty a čeká až se odstraní závada. Kdybych posílam přátelům mailem vtip tak se nad tím nepozastavuji, ovšem v případě firemní pošty to dokáže zvednout tlak.

Proč? Tak si představte, že voláte na druhý konec republiky zákazníkovi, s kterým upřesňujete zadání zakázky. Zákazník má dost jiné práce a vy jej dojíte o informace abyste byli co nejúspěšnější. A tak v 11:25 napíšete mail, v 12:10 voláte na Ignum co se děje. Operátor sděluje: "ano, poslední tři minuty máme problém, za chvíli je to opraveno". A opravdu! Ve 13:00 e-mail opravdu přichází. Bohužel zákazník je pryč. Tento týden již nebude. Takže těch "pár" minut výpadku, které trvaly hodinu třicetpět minut nás připravily o uzavření obchodu.

Samozřejmě dojde k dalšímu jednání a obchod se uzavře později. Ovšem ztráta z prodlení tak, jak tak vznikla.

Možná bych se nad tím nepozastavoval, kdybych to nebylo již po páté. Když to sečtu, pak tyto výpadky násobně převyšují cenu, kterou platíme za provoz elektronické pošty. A tak jednou za půl roku jednoduše větou operátora "omlouváme se" započítáte ztrátu a život jde dál. Ale cena za poštovní služby je výhodná!

Akce dokumentů
Přihlášení


Nepamatujete si své heslo?