Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Members mirek's Home NEJČASTĚJŠÍ CHYBY EXPORTÉRŮ PŘI JEJICH PREZENTACI

NEJČASTĚJŠÍ CHYBY EXPORTÉRŮ PŘI JEJICH PREZENTACI

NEJČASTĚJŠÍ CHYBY EXPORTÉRŮ PŘI JEJICH PREZENTACI - Úroveň prezentace tuzemských firem, zejména na zahraničních veletrzích, je stále nedostatečná...

Úroveň prezentace tuzemských firem, zejména na zahraničních veletrzích, je stále nedostatečná. Ve srovnání s nejnovějšími trendy ve vyspělých zemích dokonce v některých případech velmi slabá. Takové jsou poznatky představitelů Svazu průmyslu a dopravy ČR. Na druhé straně se kvalita osobní prezentace zástupců českých firem na podnikatelských misích zlepšuje, obchodníci jsou kvalitněji jazykově vybaveni, řada z nich je schopná sebevědomě představit svou firmu a dát najevo, že je globálním hráčem. Jeden z důvodů malého efektu prezentace a propagace českých firem spočívá v podceňování marketinkových aktivit. Některé české firmy volí v rámci úspor variantu univerzálního prospektu, tedy kombinaci češtiny a cizího jazyka, nejčastěji angličtiny, někdy dokonce i více jazyků. Pro domácí použití je tato varianta vhodná, zahraničnímu potenciálnímu zákazníkovi to rozhodně nestačí. Odstrašující příklady, jako nabídka zaslaná pouze v češtině, případně firemní katalogy v češtině na veletrzích v zahraničí, už snad patří minulosti. /www.ihned.cz/
Akce dokumentů
Přihlášení


Nepamatujete si své heslo?