SVĚT REKLAMY Brno
Včera jsem navštívil s kolegy III. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie ...
Událost naplánovaná po Strojírenském veletrhu v hotelu Voroněž jsme navštívili s mými kolegy poprvé. Kdo má co společného s propagací, pak určitě rád stráví svůj čas tímto směrem.
Obdobnou akci znám snad pouze z Invexu, kde se někteří vystavovatelé objevovali také. Tam však dřív než své služby představovali stroje, kterými dosahují svých výsledků.
Abyste se nespletli, nešlo o klasické prodejní trhy. I přes to, že známe mnoho dodavatelů taškami, přívěšky, hrnky .... přes to všechno návštěvník získá inspiraci. Inspiraci jak sestavit vlastní propagační prvky.
Kromě jiného ti senzibilní mohou vnímat komunikaci obchodníků. Ti byli o několik řádů výš, než technici přítomní na elektrotechnických výstavách.
Opět však neunikl mému oku negativní prvek. V jedné nejmenované expozici jsem se dotazoval na přibližné ceny při odhadovaných množstvích. Když mě přítomná slečna již po desáté odkázala na internetový formulář. Položil jsem jí otázku, zda nebude lepší, když příště nebude raději vystavovat vůbec. Co z toho plyne? Internet máme všichni. Na výstavu jdeme abychom zjistili více. Abychom slyšeli teplého, příjemného slůvka. Pokud narazíme na "papouška", který podobně jako přeskakující jehla starého gramofonu stále odkazuje na internet, pak si určitě pozornost a přízeň publika nezíská.
Ovšem u ostatních stánečků byla situace zcela opačná. Ostatní vám věnovali více pozornosti, než bych čekal. To je možna charakteristické pro tento druh komorních výstav.