Never ending story s milým VODAFONE kde si vždycky můžeme vybrat!
Dovedu si představit jak to asi vypadá na call centru operátora, který si nabere klienty a ti mu začnou telefonovat. myslíte si, že když voláte jako firemní zákazník, že máte výhodu? Velký omyl!
Zase jedna z mých velkých zmýlených!
Domnívat se, že jste firemním zákazníkem a od tohoto usuzovat určitý způsob přístupu je opravdu u Vodafone velký nesmysl. Tím nemyslím úslužnost operátorů, ti jsou příliš malí páni na ovlivnění kokrkání.
Vodafone má celý systém velice labilní. Pokud chci změnu tarifu nebo jinou zcela obecnou věc, není to žádný problém. Ovšem dohodnout smluvní podmínky je katastrofa. Operátora nelze kritizovat, v tomto soukolí jde o nesvéprávný element. Ten požadavek, či stížnost zapíše a předá do hluboké díry. Pokud se ozvete za nějakou dobu znovu a ptáte se na svůj případ, oznámí vám, že byl požadavek zaznamenán.
A ticho.
Inu stále se přesvědčuji, že se spoléhat na jediného operátora je v tržním prostředí zásadní chyba.
První volání ... (29.06.)
Plechová huba spojila operátora za dvacet minut. Trpělivě vysvětluji své přání. Upozorňuji na časovou tíseň. Operátor mi slibuje, že se mi ozve obchodník pro firemní účty s návrhem. Ten den nikdo nevolal.
Druhé volání ...
Plechová huba spojuje operátora opět do cca dvaceti minut. Operátor ověřuje zda PIN, který souhlasí patří k naší firmě a chce potvrdit mé příjmení. Ptá se mne čeho žádám. Situace se opakuje až po slib, že se mi ozve operátor pro obchodní péči.
Třetí volání ...
Plechová huba po 35 minutách ukončí volání. Po dalších 25 minutách se ozývá operátor. Opět trapné dotazování na příjmení a firmu. Následuje ještě trapnější dotaz. Co si přeji. Odmítám to vysvětlovat znovu. Dožaduji se předchozích dvou slibů aby se mi ozvala osoba pověřená správou našeho účtu. Toho dne se nikdo neozval.
Čtvrté volání ... (30.6.)
18:51 Heuréééka! První rozumný operátor! Ovšem výsledkem je, že se mi ozve náš obchodník.
A neozval se.
Stále se nikdo neozývá (4.7)
Vodafone na nás z vysoka ... Začíná to být nudné.
Už mi bylo vysvětleno to, že když mám smlouvu nemohu chtít změny. Kocourkov!
Já, zákazník s firemním účtem chci utrácet víc a nemám nárok!
Páté volání ...
Dotaz na prázdniny čísla. Dopadlo nezdarem. Pro Vodafone je velmi malá doba (tři dny před zúčtovacím obdobím) pro změnu tarifu protože mají prý nějakou poruchu. A tak tarif 104 platíme dál i když není komu. V novém období Žádáme o prázdniny čísla, což propadne kredit, který jsme platit museli kvuli poruše VODAFONE.
Šesté volání (22.7)
Znovu od začátku vysvětluji svůj požadavek. Operátor popírá to, co řekl předešlý operátor (jeho kolega). Nabízí novou mlhavou variantu s tím, že se mi ozve náš obchodník. Ten se nám měl však ozvat již před čtrnácti dny.
(24.7.) Tragédie nabírá na síle
Dnes zjišťijeme, že nastavené flexistropy nefungují na těch číslech, kde byly a jsou u pracovníků u který je to doslova nežádoucí. Samoobsluha přes rozhraní http nefunguje. A náš obchodník? Ten se nám samozřejmě ještě neozval. Abychom si to pamatovali je potřeba si vše poznamenat. Operátoři si nic nepamatují a nic nepředávají. Smlouvu jsme uzavřeli se Slavíkovou. A osoba, jejíž hlas nám už měsíc slibují se jmenuje Kaplanová. A proč je zrušen flexistrop? Protože jsme si ho zrušili sami. Ovšem člověka, který by to mohl a měl k tomu motiv jsem u nás ve firmě neobjevil.
Tak jsem se už těšil, že budou od 10.8.2011 tarify konečně nastaveny a ejhle. Dva dny před zúčtovacím obdobím chci změnit tarif a dozvím, se, že to opět bohužel nejde. Ale nemám klesat namysli. Prý si mohu písemně stěžovat.
Přichází nový pracovník a je těsně před zůčtovacím obdobím. Volám na zákaznickou linku, že potřebuji mít od 10.8. z původních prázdnin zpět tarif. Prý to zase nejde protože mají údržbu.
(11.8) Potřebuji objednat datovou simku pro Ipad a volám na zákaznickou linku. Po hodině vyřvávání, že mají hodně práce VODAFONE přesvědčil o svých kvalitách všechny zaměstnance Peugeot Zlín. museli totiž poslouchat můj hlasitý telefon. Kdyý už jsem se dovolal, operátor mi sdělil, že mohu simku vyzvednou u kteréhokoliv obchodníka. druhý de (12.8. Brno Vaňkovka) sděluji, že mám objednanou simku do Ipadu. Chlapec o ničem nevěděl. Vše jsem mu vysvětlil znovu (tak jak je u VODAFONE zvykem) a vyřizováním simky jsem tam (včetně mého kolegy) strávil 50 minut. A protože jse u VODAFONE můžeme si vybrat ...
(21.8) Tak mě napadlo jak to soudruzi z Vodafone nastavili. Když pokaždé mluvím s někým jiným a mezi sebou se nebaví. Kouknu do samoobsluhy a vidím, že na novém čísle je nový tarif, ale ten se měl nastavit u mne. Nikoliv u nového pracovníka. Vše bylo projednáno s obchodníkem nám přiděleným a zaneseno do dotatku smlouvy. Volám na linku ještě večer. Dvacet minut slyším, že mají plné ruce práce a najednou slyším, že tak pozdě není možné se s operátorem spojit. Pokud bych já zatáhl roletu před zákazníkem a díval se mu do očí, jsem propuštěn. Nemohu říct socialismus, toto je Vodafone!
(12.9.) Dnes bychom měli mít již vše na svém místě. OMYL. Během chvíle byla naše čísla zasypána SMS sděleními o rušení nastavení. Pohledem do samoobsluhy je vše vynulováno. Voláme na Vodafone byznys linku. Za prvé. Prý si můžeme písemně stěžovat, že nám nebyly nastaveny služby. Ne, že nebyly nastaveny. Ony byly dokonce zrušeny. A tak začíná vysvětlování zcela ze začátku znovu. Momentálně jsou celé firmě účtovány plné ceny a to všemi směry. Zvýhodní operátor naše útrapy? Momentálně jsou naše časové ztráty s jednotlivými operátory na úrovni volání celé naší firmy za rok!
(13.9) Po urgencích a slibech o nastavení správných tarifů je v samoobsluze všude 0. Nic nemáme přiděleno. Služby jsou vypínány a zapínány patrně dle nálady oerátora. Zrušil jsem zahraniční cestu, protože si nejsem jist roamingem operátora. Do Franfurtu odjel kolega s telefonem jiného operátora.
(14.9) Žena navštěvuje obchodní místo ve Vaňkovce. Ubezpečují ji, že byly změny odeslány. Za hodinu mi přichází SMS, že mám zpět tarif, který se měl vyměnit. Volám operátorovi. První mi sekl s telefonem. Druhý pokus působí důvěryhodně. Ovšem vysvětlování od začátku. potvrzuje mi, že ke změně nedošlo. Operátor se mě zeptal zda mě může za chvíli kontaktovat na mém čísle. Potvrdil jsem ano.
A to, že se mi toho dne z Vodafone už nikdo neozval nebylo žádným překvapením. Nikdy se tento slib totiž neuskutečnil.
Tak tarif domluvený 25.7. stále ještě 14.9. nemám na svém čísle. Od června stále řešíme nějaké technické problémy Vodafone.
(16.9) Píp ruší mi starý tarif. Píp nastavují nový tarif. A teď na to již raději nesahat!
A konečně listopad!
VODAFON opět nezklamal. Můj speciální volací tarif, který mi dal jako bonus nyní slevňuje a dává ještě levněji každému na počkání k nové SIM kartě. A mě stávajícímu klientovi? Klidně účtuje dál beze změny.
Ach jo =)