Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod Blog ALFACOMP již nikdy více ...

ALFACOMP již nikdy více ...

Sice platí "nikdy neříkej nikdy", ale co je moc, to je příliš. Pořekadlo "zákazník náš pán" sice platí, ale v případě reklamací nikoliv. V případě ALFACOMPu i když máte reklamaci prokazatelnou, můžete mít smůlu.

Kamarádi,
víte, že jme u nás poměrně velcí konzumenti výpočetní techniky. Tomu také přímo úměrně odpovídá i počet reklamací. Jinými slovy na reklamace jsem si zvykl jako na nutné zlo. Protože reklamace až na světlé vyjímky je vždy na vrub spotřebitele, snažím se reklamovat pouze to nejvíce do očí bijící. Zbytek nechávám tak trochu osudu.

Za dvanáct roků zpět jsem nyní poprvé a potupně neuspěl.

1.) Cartrige omylem naplněná jinou barvou
Do laserových tiskáren nakupujeme barevné tonery vždy současně. To proto aby v tom nebyl caos při výměnách. Bylo tomu i nyní, jenže ejhle. Místo purpurové barvy, dvě žluté cartrige. Ovšem na krabici označení správné. Mému tvrzení nikdo nevěřil a byl jsem donucen navštívit reklamační oddělení ještě jednou. Tentokrát se všemi prázdnými cartrigemi. Po kvalitním divadelním představení skořápkáře (takový byl dojem z rychlého přesunu z krabic do krabic) mi bylo sděleno, že jsme se špatně podívali a vše je v pořádku. To, že tvrzení nebylo pravdivé, jsme zjistili když jsme cartrige znovu zkusili použít v tiskárně. Označená cartrige reklamačním technikem byla sice purpurová, bohužel prázdná. Za to žlutá cartrige byla jedna skutečně navíc. Bohužel pravdu má reklamační technik. My ztratili čas a nakonec si koupili další purpurovou.

2.) SD 32GB Verbatim
Kupovat paměťové karty se vyplatí především u renomovaných obchodníků, kteří si jsou vědomí prodávané kvality a k tomu pak u reklamací přistupují. Používáme SD karty ve třech našich kamerách. Data stahujeme pravidelně ve čtečkách laptopů (Fujitsu Siemens). V případě reklamované karty bylo používání více, než rok. Jednoho dne karta se nenačetla ani ve čtečkách ani ji nedetekovaly kamery, v kterých jsme ji doposud používali.
I přes to, že jsem celou závadu předvedl názorně technikovi v laptopu i v jedné z kamer, stál za vyjádřením jiného technika "pravděpodobně nekompatibilita kamery".

 

Cartrige i kartu jsme koupili nové u našeho tradičního dodavatele, který u takových drobností reaguje výměnou kus za kus. Na rozdíl od ALFACOMPu nakupujeme na fakturu, můžeme platit kartou a dokonce pokud chci čekat, dovoz máme v Brně v ceně.

Je to sice o lidech ...
... ale v tomto případě byl reklamační chlapík celkem ochotný. Jednal slušně a korektně. Bohužel byl to pouze zaměstnanec, který se řídil nikoliv svým subjektivním pocitem, ale nařízeními svých chlebodárců. Uznal, že je to nepříjemné a ... další prosím ...

Když spočítám veškerý čas ztracený těmi zbytečnými obstrukcemi, pak je ALFACOMP tím nejméně výhodným dodavatelem široko daleko.

Celý případ sledovala naše firma spíše s pobavením nad mým marným pokusem dožádat se svého práva. A tak celou historku háži na smetiště ději i s ALFACOMPEM a život jde dál.

Akce dokumentů

Nemohu souhlasit

Autor: Anonym , čas: Sobota 29.10.2011 23:05
V Alfe jiz nakupuji vice nez 10 let a nikdy jsem nezaznamenal ve styku s tamnim personalem podobny problem. Ve vsech pripadech je jejich pristup k zakaznikum presne opacny od vami popisovaneho pripadu. Predpokladam ze ten z vasi firmy, kdo vyrizoval tyto reklamace zrejme ani nebyl schopen radne popsat zavady a proto by pro priste mel byt timto poveren jiny zamestnanec.

Nemohu souhlasit????

Autor: Anonym , čas: Pondělí 07.11.2011 23:38
V Alfe jiz nakupuji vice nez 10 let.........Predpokladam ze ten z vasi firmy, kdo vyrizoval tyto reklamace zrejme ani nebyl schopen radne popsat zavady a proto by pro priste mel byt timto poveren jiny zamestnanec.

Jako bych slyšel toho reklamačního technik.. :D

alfa

Autor: Anonym , čas: Úterý 15.11.2011 18:41
no a já musím souhlasit s pisatelem, protože jsme zakoupili novou základní desku k PC, bohužel nefungovala, tak jsme to šli reklamovat, a tam s náma vysrali, jak z nějakýma podvodníkama, takže bohužel i přes dřívější spokojenost ALFA již nikdy více :=/ Mikolášová

alfa

Autor: Anonym , čas: Sobota 26.11.2011 17:49
on když jde někdo něco reklamovat, tak si musí napřed zboží zkontrolovat, jestli sám neudělal někde chybu. Pak to taky určitě závisí na tom,jakej hňup :-) vás zrovna obsluhuje. Já jsem v alfacmpu (v Brně) reklamoval DVD mechaniku a vše proběhlo bez problémů. Dříve jsem reklamoval také MB, ale ohnul jsem si 1 pin 775ce, tudíž mi reklamaci neuznali. Ten chlapík co tam byl, mi dokonce řekl, abych si to vzal dom a zkusil to narovnat tak aby to nebylo poznat a abych to pak šel eště zkusit...

alfa

Autor: Anonym , čas: Neděle 08.01.2012 18:54
Souhlasím, přítel koupil do firmy PC, po třech týdnech odešel MB, opravili, po dalších třech týdnech odešla znova, opravili, po třech týdnech odešla znova..žádali výměnu za nový kus a na alfě jim řekli, že je to na firmu, na tu se nevztahuje záruka 2 roky a občanský zákoník, takže maj smůlu. Když se jich zeptal, jak to jako chtějí řešit, tak řekli, že to budou rok opravovat a pak už na záruku nemjaí nárok... Dobré vědět, jak jednají s firemními zákazníky :).. používej ve firmě comp, který každý měsíc vyhoří.. Navíc, když výrobci je úplně jedno, jestli to bylo na firmu a Alfa si to může klidně vyřešit?

kokot

Autor: Anonym , čas: Pondělí 05.12.2011 15:32
je to upkakanej kokot

nebul

Autor: Anonym , čas: Úterý 31.01.2012 18:45
a jdi na mamkou

kokot

Autor: Anonym , čas: Středa 08.02.2012 16:54
tak tohle ani nebudu komentovat,je 1 větu IQ má asi jako dřevěný houpací koník
Přihlášení


Nepamatujete si své heslo?