Kde jsou všechna moje PDA?
—
Kategorie:
pda
V propadlišti dějin. V žádném případě však nelitují zkušeností. Díky mým PDA jsem odhalil chování některých výrobců a také prodejců.
... Ipaq 3870, HP Ipaq 6230, HP 6315 a dost!
Základní problém byl v tom, že se jednalo o typ zařízení,který nazýváme "kočkopes".
Zvláště u posledních dvou typů. Nebyly to ani telefony, ani pc, ani navigace ... Posledními dvěma se však dalo telefonovat. Na všech sem napsal stylusem hodně článků. Za několik roků prožijete nespočet zatuhnutí a restartů. Pokud telefon používáte seriózně, je potřeba si pořídit k telefonování také seriózní zařízení. Což výše uvedené typy nejsou ani omylem. Podobné je to i s navigací. Pokud chcete být navigováni, pořiďte si navigaci, nikoliv instatní demo. Uetříte na zařízení, ovšem zaplatíte to v palivu a vašimi nervy, při horší variantě bezpečností.
Co ovšem musíte trpět je vývoj nedokonalého produktu.
Značka, která zaštiťuje tyto produkty ztrácí na dobrém jméně tím, že si koupíte ne levný peníz produkt, jehož stabilita je víc, než vratká. V žádném popisu, návodu se neuvádí kolik aplikací lze použít. Pokud se budete řídit pouze velikostí paměti pohoříte.
Pokud výrobce apeluje na dodavatele třetích stran. Pak je má otázka, jak s nimi spolupracuje, když nejsou schopni dostat na trh aplikace, které nejsou kolizní? Pokud nemohou komunikovat s třetími stranami proč nevyvíjí spolehlivý software sami? Ze všeho tedy plyne, že koupíte produkt, který pokud je jeho hardware OK, nemá dostatek spolehlivého softwarového vybavení.
Pokud to všechno shrnete,
a sčítáte problémy. Pak je komparujete s prvotní nabídkou, dojdete k názoru, že jste byli oklamáni. Ale jak prokážete klamání spotřebitele. Náklady na prokazování překročí částku za pořízení konkrétního zařízení. Proto je dobré vše pohřbít jako ztrátu, smířit se s omylem a značku dodavatele škrtnout z budoucnosti.
Na otázku: Proč píšu tyto řádky? Odpovídám ...
proto, že hodně mých přátel následuje mé pokusy a zkušenosti. Proto je musím vše včas varovat aby nepadli do stejné pasti jako já ...
Základní problém byl v tom, že se jednalo o typ zařízení,který nazýváme "kočkopes".
Zvláště u posledních dvou typů. Nebyly to ani telefony, ani pc, ani navigace ... Posledními dvěma se však dalo telefonovat. Na všech sem napsal stylusem hodně článků. Za několik roků prožijete nespočet zatuhnutí a restartů. Pokud telefon používáte seriózně, je potřeba si pořídit k telefonování také seriózní zařízení. Což výše uvedené typy nejsou ani omylem. Podobné je to i s navigací. Pokud chcete být navigováni, pořiďte si navigaci, nikoliv instatní demo. Uetříte na zařízení, ovšem zaplatíte to v palivu a vašimi nervy, při horší variantě bezpečností.
Co ovšem musíte trpět je vývoj nedokonalého produktu.
Značka, která zaštiťuje tyto produkty ztrácí na dobrém jméně tím, že si koupíte ne levný peníz produkt, jehož stabilita je víc, než vratká. V žádném popisu, návodu se neuvádí kolik aplikací lze použít. Pokud se budete řídit pouze velikostí paměti pohoříte.
Pokud výrobce apeluje na dodavatele třetích stran. Pak je má otázka, jak s nimi spolupracuje, když nejsou schopni dostat na trh aplikace, které nejsou kolizní? Pokud nemohou komunikovat s třetími stranami proč nevyvíjí spolehlivý software sami? Ze všeho tedy plyne, že koupíte produkt, který pokud je jeho hardware OK, nemá dostatek spolehlivého softwarového vybavení.
Pokud to všechno shrnete,
a sčítáte problémy. Pak je komparujete s prvotní nabídkou, dojdete k názoru, že jste byli oklamáni. Ale jak prokážete klamání spotřebitele. Náklady na prokazování překročí částku za pořízení konkrétního zařízení. Proto je dobré vše pohřbít jako ztrátu, smířit se s omylem a značku dodavatele škrtnout z budoucnosti.
Na otázku: Proč píšu tyto řádky? Odpovídám ...
proto, že hodně mých přátel následuje mé pokusy a zkušenosti. Proto je musím vše včas varovat aby nepadli do stejné pasti jako já ...
Vzdy pouzivas to neprave PDA