O2 ve jménu zákazníka může krást!
O tom, že O2 je neskutečný moloch si nemusíme nic vyprávět. V podstatě další operátoři v komunikaci s klienty nejsou o mnoho lepší. Ale když si poskytovatel odsává prostředky aniž by plnil, to je zlodějna.
Možná označit někoho za zloděje je silná káva, ale pokud se cvičené opičky na call centru tváří, že tomu nerozumí a vy se nemůžete dovolat jinam, než zase do pavilonu cvišených robotů, pak nemáte jinou možnost.
Chtěl jsem vypovědět jedno z CDMA připojení pro které již nemáme využití. Na lince nám bylo sděleno, že je na uveenou kartu smlouva a vypovědět nelze. Byl to omyl operátora protože se přehlédl. A tak stále platíme kartu uloženou v šuplíku. O noto O2 vyhovuje a my si nemáme kam stěžovat.
Proč musíme platit kartu, kterou nechceme? Pokud ji nezaplatíme, tak nám vypojují všechny. A stěžovat si nemáme kam.
Já to chápu jako neprávněné obohacování. A tak asi budeme muset počkat až to přesáhne částku 6000 a podat trestní oznámení. Nebo už nevím jak komunikovat s O2.