Osobní nástroje
Nacházíte se zde: Úvod VODAFONE: Vaše hovory mohou být monitorovány

VODAFONE: Vaše hovory mohou být monitorovány

Zákazník náš pán možná platí, ale odtud potud. Volate-li na klientskou linku Vodafone ozve se vám hlášení ...

Voláte-li operátorovi ozve se vám hlášení, že mohou být hovory monitorovány. Prý pro zkvalitnění služeb. Smutné je, že i přes tuto funkci CRM systém neví to zásadní z předchozích uskutečněných hovorů.

Dnešní perlou byla informace operátora, že on nesouhlasí aby jeho hovor byl z téhož důvodu monitorován mnou. Má volba, tedy souhlasná volba spočívá v tom, že v hovoru pokračuji. Jinak mohu prý položit hovor a komunikovat písemně.

Vodafone je skvělý operátor. Do té doby než potřebuji něco řešit po lince s operátorem. Po měsíční peripetii neustálého volání pro změnu tarifu tedy nezbylo nic. Pokud nemám vlastní záznam operátor dělá mrtvého brouka. Vše je korektní v rámci jejich pravidel. Vodafone je spokojený.

... a protože jste u Vodafone můžete si vybrat ... a jít jinam, že?

 

Obzvlášť když mi operátor sekne s telefonem uprostřed věty. Za to by byl u nás vyhazov.

 

Akce dokumentů
Přihlášení


Nepamatujete si své heslo?