Vodafonu dochází dech ...
Mít chaos v datech klientů to je černý sen mnoha podnikatelů. Zda je tomu tak u Vodafonu to si nejsem jistý. Vycvičení operátoři, tedy zaměstnanci se tváří dle manuálu a tím to končí.
Hlasová samoobsluha, internetová samoobsluha, ... operátor! Konečně! ... sem se zaradoval ... zbytečně ...
Sbíráme kredity a ony nejdou utratit a tak jsem se pokusil někoho kontaktovat. Hlasový automat mě přivítá s tím, že je faktura den po splatnosti, to sice není má starost, ale jak jsem se později dověděl Vodafone nerozlišuje nikoho a všem dává stejnou porci informací.
Nám, kteří máme smluvní vztah například nabízí přechod z předplacených účtů na tarif. Nebo našemu firemnímu účtu, rozuměj účet k práci, nabízí puberťácké zasílání vtipů. Pohledem na údaje mého čísla se dozvím nesmyslnou dobu, kdy jsem zákazníkem Vodafonu.
Těch nesmyslů je více. Operátoři nemají pořádek ani v aktivních číslech. Volají nám na čísla, která používají již naši příbuzní, protože máme několik roků již novou číselnou řadu.
A proč jsme ještě u Vodafonu?
Zvyk je železná košile, ale trpělivost kvapem dochází. Vždyť v takových zmatcích mohou i bůhví jak účtovat. A pak to, že stále mluvím se strojem i v případě operátora jde vlastně také o živý opakovač, to je opravdu hnus velebnosti.
Sluzby